2021年9月6日星期一

Burnaby Metrotown附近好唔好住?

Metrotown
最近我見Metrotown有好多新樓盤... 

咁究竟Metrotown附近好唔好住呢?我喺網上面見到有個facebook post友提到我將佢哋嘅重點summarize:

https://m.facebook.com/groups/hkcanada/permalink/580699703105971/

  • 是方便,但我唔會住Metrotown 附近。。。我比較喜歡與西方人多的地方做隣居,例如Coquitlam or Port Coquitlam.

  • 好方便!又有Crystal Mall响對面,方便買餸!Metrotown 又係大Mall,多嘢行。交通又方便,有skytrain,巴士總站!要落Vancouver或Richmond 都唔係遠。

  • Metrotown 似沙田新城市廣場,Oakridge 似Yoho town.

  • North Burnaby 雖然沒有 Metrotown 方便,但貪 Hastings 近 Wellington一帶,寧靜,有小鎮風格。而 Hastings 好多餐館,你想食乜都有,而星期日更是好寧靜,夜晚沒有太多人。唯一是沒有 Skytrain,不過,坐 10 分鐘 130 到 Brentwood已有 (Metrotown 要 20 分鐘左右),而且巴士密度比香港 的 87D 仲密,不用查巴士時間表,走一班最多等 15 分鐘。

  • 商場好好行,黎緊好多地方都想copy Metrotown模式發展

  • 交通方便,是本拿比的中心地段

  • 超方便 - 沒有車也可以

  • Metrotown is planning to be the second Vancouver downtown. It has Hugh growth potential in future if you buy a property there.


沒有留言:

發佈留言

Most views