2020年10月1日星期四

回流用邊間搬運公司?


大家回流係用邊間運輸公司呢?

我在網上搜尋過, 搵到以下幾間有好有唔好。大家點樣睇:

  • Columbia is good。
  • Columbia Removal is your first choice

  • Wilcan最平但佢地好忙。
  • 好過我 我用咗間叫 Wil-Can 依家收咗貨8個星期仲係香港

  • Vanpac。服務好好,啲人有禮貌又又有耐性,啲嘢冇爛,收費唔算貴。
  • Vanpac as well. All goods received last week
  • Vanpac, 七月中packing 話八月尾前到,點知八月中先上船,遲咗三星期,失咗預算計劃亂晒隆
  • Vanpac 7 月初收,8月24到,9月頭就運到家 20 箱 HK$11000 (minimum charge)

  • BALtran,7月尾入櫃,隻櫃上星期到,服務好好,啲嘢幫我包得又好好。

  • 不要用CROWN, 壞了我許多東西。

  • Unigroup, 貴少少但服務好,乜都冇爛。

  • 千祈不要用七海貨運,因宣傳與事實完全不符 / 也不要用七海sevensea 時間耐又有額外收費。

  • cosmo 服務🆗 ,whatsapp 好快答覆. 不過,如果唔多箱,可能未必啱,成本較高。之前覆我minimum charges $20K [4.00 gross cmb (40個S carton]
  • Cosmo!!服務一流。十分交帶
  • 我同兩個朋友都用cosmo, 跟得幾好

  • 千其唔好用Eagle Logistic! 🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️🙅🏻‍♀️ 非常不可靠!

  • 我用Unigrobe 唔錯,上門幫你pack哂,到Toronto送到屋企幫你 unpack 及放在你指定地方。運送時間都算凖時。
  • Uniglobe Removals, 去Toronto 10 細箱, 21 中箱, 4 大箱收左13K 門到門服務,仲Pack埋去到仲會Unpack埋收埋紙箱走。
  • Uniglobe - 佢地搞爛左我d野,又delay




Reference: 

https://www.facebook.com/groups/returnvancouverfaq/permalink/676963292938701/

https://www.facebook.com/groups/returnvancouverfaq/permalink/665027617465602/


1 則留言:

Most views