2020年9月21日星期一

決定搵Consultant

大家申請Outland family sponsorship 係經agent or 自己搞?會唔會好複雜?或者agent fee 幾錢?跟著個 checklist 自己搞?

Family sponsorship 基本上係最容易嘅申請但我睇過個checklist... 都唔複雜但幾花時間。亦都驚到時如果畀錯資料(畀漏資料),喺疫情下一來一回需要好多時間。最後決定搵agent做。

很多人問我要多少錢作為顧問費。顧問費用可能相差很大。可能我的情況很簡單, 我的顧問會向我收取2000加元顧問費。如果您有興趣, 您可以給我留言。

Facebook Post


2 則留言:

  1. Please PM consultant contact, thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. Angela, just noticed that I cannot PM you on blogger. Can you send me an email so that I can provide you the details? You can find me via josephkhng@yahoo.com.hk

      刪除

Most views