2021年10月21日星期四

加拿大銀行高息存款優惠?

最近喺HSBC Canada見到有個campaign offer好似幾吸引原來由Sep13至到Dec16新嘅存款入去依個High Rate Savings Account會有 1.7% interest Bonus。 連同原有嘅利息可以去到1.75% (最高去到CAD1M)


大家有興趣嘅話可以去睇吓可唔可以賺到呢2個月嘅利息啦。我啱啱check過我個戶口原來已經收到9月至10月嘅利息啦。如果大家喺呢段時間有入錢嘅話都可以去check吓。

https://www.hsbc.ca/savings-accounts/campaigns/high-rate-savings-account/#offer

既然有呢個offer我又睇下其他銀行有冇同樣嘅優惠。我發現原來BMO有個1.25%嘅offer如果新開Chequing Accounts together with Smart Saver Account  (最高去到CAD1M)。呢個最長可以去到6個月。大家有興趣嘅話可以去睇吓。


如果大家見到有其他更加好嘅offer都可以留言話畀我知㗎 😉

沒有留言:

發佈留言

Most views