2022年3月9日星期三

加拿大用平價Data儲值卡(仲可以keep香港電話number)

大家都知加拿大mobile電話plan貴過香港好多(起碼CAD30/40一個月)。我回流之前發覺原來3HK有一張DIY儲值卡可以申請一個365日 30GB 外遊數據 (+5GB 外遊數據漫遊社交數據)都係HK$268。

呢張卡你仲可以將你香港用緊嗰個電話號碼過台高去3HK, 咁你嚟到就可以收到SMS啦。

Three.com.hk | DIY Prepaid

我兩個大人喺溫哥華就正常上咗Fido個plan, 但係小朋友部電話如果都想上台就真係覺得好貴。所以我就用呢一張3HK DIY儲值卡同埋download咗個Fongo app, 咁佢就會有個加拿大電話號碼, 有data嘅時候就可以打到/收到電話。咁做嘅話一個月加拿大嘅月費足夠我用一年。

順帶一提我發覺Fongo要喺加拿大境內先至可以register到。如果想喺香港要預先申請嗰個號碼, 咁就需要download Fongo World (~HK$38)。

如果唔係你亦都可以嘗試用TextNow, 但係我發覺如果要攞到個大溫地區area code嘅電話號碼,都係需要嚟到先至攞到。喺香港只係會攞到美國其他地區area code嘅電話號碼。

沒有留言:

發佈留言

Most views