2022年1月24日星期一

CoPR入境分享

今次返嚟溫哥華, 太太攞CoPR過嚟land。我哋去到香港機場check-in, 個地勤職員睇過我哋嘅CoPR, 核酸檢測報告, 疫苗記錄, ArriveCan之後都冇大問題。唯一係佢問我太太有冇eTA, 我記得之前喺網上睇過係話有CoPR係唔需要申請eTA嘅。個職員話唔清楚要再問下其他人,不過咁啱我太太有個幾年前申請咗嘅eTA仲未expire, 所以就畀咗嗰個紀錄嗰個職員睇。

因為今次我哋係坐AC,要喺日本轉機,轉機時間亦都需要做document check。喺日本嗰個職員亦都係要攞我太太個eTA睇。我哋冇攞出嚟畀佢睇,但係佢用電腦㩒幾下就睇到之前嗰個eTA。喺成田機場轉機,中間有三四個鐘頭時間。其實都有少量鋪頭有開門,平時想去嘅藥房,duty free,餐廳都有。有兩年冇去日本,呢個轉機時間都相當唔錯。

去到溫哥華入境,我哋攞完行李就要去immigration office幫我太太做埋landing,Goods to Accompany and Goods to Follow.  我哋等咗差唔多三個鐘先至排到我哋見officer。Landing嗰度就好快搞掂,佢話三四個月之後就會收到PR卡寄去我哋地址 (記得問佢confirm一次個地址)。個Goods to Accompany list, officer話既然都入咗加拿大佢唔會睇,就咁畀返份form我 (早知就唔嘥時間做依個list同幫啲物件影相)。個Goods to Follow, 佢都冇問題。只係填返張form簽幾個名就做完。

搞咗三個幾鐘之後,就要出去做COVID test(randomly selected 😖)。首先要經過一個station去register返我哋嘅contact information。之後做檢測就同喺香港做差唔多冇乜大分別。唯一一個問題,就係我小朋友只係十歲喺香港未打針,所以應該係要做Day 8 test。佢哋應該要畀個home test kit我帶返屋企,我問過兩個職員都話唔需要嗰個test kit.... 🤔🤔🤔

我第二日收到份檢測報告之後, 就見到有個day 8 test嘅section for 我嘅小朋友。我唯有打返去Lifelabs, 電話教職員都好奇怪點解佢冇畀個kit我小朋友。Anyway, 佢哋最後都係搵courier send返個kit畀我哋。如果大家畀佢哋randomly selected做檢測嘅話就留意啦。

沒有留言:

發佈留言

Most views