2022年1月29日星期六

分享換領BC省車牌

之前已經提過如果你之前係持有BC省車牌, 回流後你係可以直接用香港車牌換返。我個BC省車牌已經二十年幾年前expired,亦都唔見咗同唔記得咗個號碼,今日我去ICBC都換得返。

大概嘅程序係:

  • 預約去ICBC換證
  • 帶備兩份身份證明文件
  • 去到ICBC同個職員講returning to Canada 想攞返BC車牌(佢撳幾下電腦就搵得返我舊車牌嘅資料)
  • 職員們問番我離開前地址 (和現在地址)
  • 交出香港駕駛執照和TD320 (最後佢會收咗,如有需要請預先影印或影相)
  • 做eye test
  • 影相
  • 畀錢$75
之後職員就畀個interim driver license畀我(正式license幾個禮拜後寄畀我)。

最後個職員同我講Welcome back to Canada ☺️

沒有留言:

發佈留言

Most views